www.loolclan.fora.pl - Forum clanu LoOL :) MULTIGAMING (ET:QW, MW2, B:BC2, Black Ops)

Forum www.loolclan.fora.pl Strona Główna
 

 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

 
Battlefield: Bad Company 2

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.loolclan.fora.pl Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy podoba ci się "Battlefield Bad Company 2" po zagraniu w betę?
Fantastyczna gra, będzie murowany Hit!
26%
 26%  [ 5 ]
Bardzo dobra gra z ciekawymi elementami rozgrywki.
0%
 0%  [ 0 ]
Dobra gra, ale bez żadnych rewelecji.
52%
 52%  [ 10 ]
Nie jest to mój typ gry.
0%
 0%  [ 0 ]
Wcale mi się nie podoba.
21%
 21%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 19

Autor Wiadomość

Grishnackh
Klanowicz




Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Munich/Piekary Sl.
Płeć: Typ

PostWysłany: Czw 16:29, 25 Lut 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

http://www.youtube.com/watch?v=4uwdcH4de5w


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grishnackh dnia Pią 17:56, 26 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Andrew85
Klanowicz




Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Typ

PostWysłany: Pon 17:33, 08 Mar 2010    Temat postu:

"Battlefield: Bad Company 2" Review/Recenzja: [link widoczny dla zalogowanych] .

Gamerankings.com (wersja PC): 90.00% (oparta na 6 recenzjach)

Gameplanet : 9 / 10

IGN : 8.9 / 10

GameZone : 9 / 10

Gametrailers : 9.1 / 10

1UP : A-

VideoGamer : 9 / 10

==================================================================================

Update 8.03.2010

Battlefield: Bad Company 2 zmaga się z problemami.

Wydany w ubiegłym tygodniu Battlefield: Bad Company 2 wciąż ma problemy. Dotyczą one przede wszystkim sieciowych aspektów zabawy, na jakość których wpływa zbyt mała wydajność serwerów firmy Electronic Arts. To sprawia, że posiadacze PlayStation 3 nie mogą skorzystać z wbudowanego sklepu, a na pecetach i Xboksach pojawiają się kłopoty z połączeniem.

W pierwszym przypadku mamy do czynienia z niedziałającym sklepem dostępnym z poziomu gry, co uniemożliwia chociażby odblokowanie dodatków DLC dołączonych do produkcji. Problem występuje na PlayStation 3, ale na szczęście na tej platformie wszystkie inne elementy tytułu (czyli przede wszystkim multiplayer) wydają się działać poprawnie.

Znacznie większe nieprzyjemności czekają graczy pecetowych, którzy otrzymali produkt pełen błędów i niedociągnięć. Największą zmorą jest niewydajny serwer główny EA Online, odpowiedzialny oczywiście za sedno rozgrywki, czyli system rozwoju i statystyk postaci. To sprawia, że samo zalogowanie się do gry może być dużym problemem.

Na pecetach są spore trudności z dołączeniem do rozgrywki, w której udzielają się znajomi (nie wspominając o niezbyt dobrze zrealizowanej przeglądarce serwerów). Wspomniany system generuje różne abstrakcyjne błędy, przykładowo pokazując ogromne liczby doświadczenia potrzebnego do zdobycia następnego stopnia, czyli po prostu poziomu postaci.

Twórcy przyznali, że są problemy z pecetową i xboksową wersją tytułu. Wyeliminowanie ich jest priorytetem dla studia EA DICE - za kilka godzin ma nastąpić restart systemu na konsoli Microsoftu (więcej informacji znajdziecie na blogu Battlefield). Skąd te wszystkie problemy? Wygląda na to, że autorzy nie byli przygotowani na tak dużą popularność tytułu.

Oryginalny tekst - link: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

piffKO
Noobus Pospolitus




Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STHLM | Gdynia
Płeć: Typ

PostWysłany: Pią 2:01, 12 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
a na pecetach i Xboksach pojawiają się kłopoty z połączeniem


...no wlasnie, dwa dni po premierze i wychodzi lata, calkiem niezle prawie jak z windowsem ;]
Bedziecie w to grac jako Lo0L? mam na mysli drabinka w cb lub esl...

Ps. Andrew widze ze robisz jako "naczelny" ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Andrew85
Klanowicz




Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Typ

PostWysłany: Pią 12:51, 12 Mar 2010    Temat postu:

Hej piffKO,

naczelny to za dużo powiedziane Smile, po prostu staram się dostarczyć jak najwięcej informacji na dane tematy które interesują mnie w szczególności z pomocą portali o grach które odwiedzam.

Co do rozgrywek klanowych w "Bad Company 2" to na dzień dzisiejszy trudno powiedzieć, jest jeszcze sporo większych i mniejszych niedoróbek które EA dobrze by było gdyby poprawili, stabilność też wymaga przeglądu. Poczekamy, zobaczymy. Znając politykę producenta jestem przekonany że tego tak nie zostawią i z pewnością pracują już nad sporą łatką.
Mimo wszystkich moich zastrzeżeń gra się w ten tytuł naprawdę dobrze - zależy jeszcze w jakich drużynach - ale ogólnie jest grywalna. Myślę że po kilku patchach będzie się grało jeszcze lepiej i przyjemniej, czego wszystkim życzę Smile

Pozdrawiam piffKO.

"Więcej polskich serwerów do Battlefield: Bad Company 2 już wkrótce"

Najnowsza produkcja studia EA DICE, czyli Battlefield: Bad Company 2, została wydana w ubiegłym tygodniu i zebrała naprawdę pozytywne recenzje. Niestety, wielu fanów skarży się na rozmaite problemy, które występują na praktycznie każdej platformie. Polscy gracze narzekają przede wszystkim na zbyt małą liczbę lokalnych serwerów.

Postanowiliśmy przyjrzeć się tej sprawie i wyjaśnić dlaczego Polacy otrzymali skąpe zaplecze infrastrukturalne, które powoduje, że nie każdy może grać z niskimi pingami. Firma Electronic Arts podpisała umowę na hostowanie serwerów do Bad Company 2 z tylko jedną polską firmą – GamesNet, która oferuje jedynie trzy serwery na cały kraj.

Z naszych informacji wynika, że nie jest to wina polskiego oddziału firmy Electronic Arts, gdyż studio EA DICE narzucił na nasz kraj limit jednej firmy hostującej. Teoretycznie więc inne podmioty nie mogą legalnie zająć się stawianiem serwerów do gry w Polsce, bo oficjalnie narzędzia do hostowania są dostępne tylko dla firm, z którymi podpisano stosowną umowę.

Zastanawiającą kwestią jest zbyt mała ilość serwerów hostowanych przez firmę GamesNet, która mogłaby przecież uruchomić dodatkowe maszyny. Dowiedzieliśmy się, że polski oddział Electronic Arts pracuje nad tą sprawą i prawdopodobnie już w przyszłym tygodniu można spodziewać się poprawy sytuacji, co na pewno ucieszy wielu polskich miłośników tytułu.

Oryginalny tekst - link: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrew85 dnia Pią 12:52, 12 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

piffKO
Noobus Pospolitus




Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STHLM | Gdynia
Płeć: Typ

PostWysłany: Pią 18:51, 12 Mar 2010    Temat postu:

Hej Andrew!
Ja na pewno wbije na ta gre, ale dopiero po urlopie [3tygodnie]
do zobaczenia na serwerach ;]
Ps. spadam z waszego forum bo co niektorzy dostaja na leb z mojego powodu ^___^
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

black_shuter_pl
Jestem Fajny




Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Pią 23:41, 12 Mar 2010    Temat postu:

Osobiscie co mysle o BF2 - dla mnie porazka. W sklepach wszedzie widze reklamy ze to bedzie gra 2010 r itp itd...jakos nie chce mi sie w to wierzyc, COD6 moze mniejsze mapy, ale gra daje wieksze realia. Mapy w BF2 dla mnie to jeden wielki chaos. NIe wiem czy zmienie zdanie , ale narazie zaluje ze wydalem 120 zl.Odpalalem na lapie, potem na blaszaku HI LEVEL, wrazenia mam te same. Hmm moze to bedzie infantylne ale... ETQW bardziej mi lezalo. Odnosze wrazenie ze w BF2 kto pierwszy ten lepszy, zero taktyka chyba sie na nic nie zda.... moze sie myle.... najbardziej wkur... mnie poruszanie sie powolne wiezyczek brr..... jakas korba by sie przydala z boku kompa zeby to dziadostwo pogonic:)))))

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez black_shuter_pl dnia Pią 23:44, 12 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

piffKO
Noobus Pospolitus




Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STHLM | Gdynia
Płeć: Typ

PostWysłany: Sob 19:19, 13 Mar 2010    Temat postu:

black_shuter_pl:
Na clan base niewiele sie dziej w sprawie tej gry, zero eventow, nie ma oficjalenj "drabinki", wydawalo by sie ze nic z tej gry nie bedzie.
Ale po wejsci na Electronic Sports Leauge o dziwo, az sie gotuje.
A co do braku taktyki to moze grales w Death Match'a? a wtedy to faktycznie sieczkarnia [extremalna wersja DM to instalgib mode na q3 i ql 1 shot 1 dead - moj ulubiony, niestety poza rankingiem a le za to na turniejach]
Jesli chodzi o taktyke ESL zaleca tryb "goraczka" lub "team goraczka"

o to cytat z esl:
Cytat:
Co więcej, gra oferuje nam cztery tryby rozgrywania meczów: Podbój, Gorączkę, Drużynową Gorączkę oraz Drużynowy Deathmatch. Ostatnie mają szansę stać się klasykiem e-sportowej rywalizacji. W Gorączce dwa czteroosobowe zespoły dzielą się na strony. Podobnie jak w grze Counter-Strike jedna ze stron najpierw atakuje po czym następuje zamiana stron i uprzednio atakujący ma teraz za zadanie bronić swoich pozycji. Strona ofensywna posiada na swoim koncie określoną ilość punktów zależną od granej mapy, a każda ze śmierci gracza drużyny pomniejsza posiadaną ilość punktów. Powiększenie ilości posiadanych punktów następuje natomiast po udanym wysadzeniu lub zniszczeniu przekaźników.

Tryb Gorączki jest bardzo wdzięczny dla rozgrywek e-sportowych. Istotną rolę odgrywa w nim realizowana taktyka i skuteczna komunikacja pomiędzy zawodnikami zespołu. Jednocześnie ilość dostępnych rół w zespole pozwala na wielowątkowe modyfikowanie taktyki i dostosowywanie jej do bieżącej sytuacji na polu walki. Dobrze wróży również fakt, iż producent gry przygotował cztery mapy specjalnie na potrzeby pojedynków w trybie multiplayer. Są nimi: Kanał Panamski, Pustynia Atakama, Valparaiso oraz Port Valdez.

W trybie Drużynowy Deathmatch spotykamy się z bardziej klasycznym podejściem do rywalizacji, określanym często mianem FFA Smile Na przeciw siebie stają cztery czteroosobowe ekipy. Zwycięzcą pojedynku zostaje zespół, który jako pierwszy zdobędzie 50 fragów. Mimo, że pojedynki tego rodzaju są zwyczajowo sieczką na mapie i popisem celności, a nie przemyślaną realizacją zwycięskiej taktyki, to stanowią fundament każdej liczącej się gry e-sportowej. Dlaczego? Bo przyciągają nowych, mniej zaawansowanych graczy oferując im po prostu wyśmienitą zabawę i całodniowego banana na twarzy.


pozdrawiam

Ps: ciekawostka, instalgib mode zostal rowniez zrealizowany dla etqw lecz niestety nie zdobyl popularnosc, prawdo podobie z powodu duzej ilosci bledow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

black_shuter_pl
Jestem Fajny




Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Nie 0:37, 14 Mar 2010    Temat postu:

Zaden DM Smile , Dla mnie tooooo....... wlasnie tooooo Smile No a jeszcze jak Cezary z 13 zaczyna mi piac w sluchawce .... uwazaj granat!!!!! to mam normalnie odlot i zjazd!Smile hehe . Szkoda ze nie ma opcji do wyboru hymnu, to bysmy se jako klan polski na rozpoczecie ustawili go w wykonaniu Gorniakowej to bylo by dopelnienie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez black_shuter_pl dnia Nie 0:42, 14 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Andrew85
Klanowicz




Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Typ

PostWysłany: Nie 14:25, 14 Mar 2010    Temat postu:

Black_shuter_pl co do Polskiej wersji językowej pełnego spolszczenia gry to możesz sobie ją zawsze zmienić na oryginalną angielską. W Menu Główne gry wejdź w Opcje -> Ustawienia, następnie w prawej kolumnie na środku masz Dźwięk i tam wystarczy że zmienisz Głosy Wrogów i Język Głosów z Ojczysty na Oryginalny. Musisz to zrobić z poziomu Menu Głównego w tym samym czasie nie grając ani w multi ani w single, ponieważ podczas rozgrywki jedna z tych opcji jest niedostępna. Nie pamiętam dokładnie która odpowiada za zmianę głosów ale jak ustawisz obie na Oryginalne to i tak jedna z nich się przestawi na "default" a w grze będziesz cieszyć się angielskimi tekstami mówionymi.

Jeśli chodzi o drabinki w clanbase to piffKO ma racje że na razie nic konkretnego tam się nie dzieje. Znając clanbase to pewnie zaraz wprowadzą jakieś swoje zasady i ograniczenia co do ekwipunku gracza oraz pewnie pojazdów. Dla rozgrywek klanowych to pewnie dobrze, ja mam jak zwykle do tego mieszane odczucia. Przyznam się że marzyło mi się zagrać w "Quake Wars" jakiś klanowy meczyk z pełnym asortymentem dostępnym w grze, tym który umieścili programiści w jakimś celu prawda. Domyślam się że była by pewnie z tego sieczka, ale na pewno grało by się inaczej w skoordynowanych drużynach po 12 graczy niż na publikach. Dla jednych taka gra mijała by się celem a inni by i tak myśleli swoje. "Quake Wars" na zasadach CB jest niczym innym jak zwykłą strzelaniną bez żadnych świeżych pomysłów, gdzie na jej miejsce można wybrać innego lepszego FPS'a - takie jest moje zdanie ale rozumiem CB.

"Bad Company 2" pewnie jeszcze się rozkręci na scenie klanowej jak i publicznej. Tak jak pisałem w moim poprzednim poście iż potrzeba jeszcze sporo poprawek i trochę czasu. Pożyjemy, zobaczymy co z tego wszystkiego wyniknie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrew85 dnia Nie 14:27, 14 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

black_shuter_pl
Jestem Fajny




Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Nie 16:02, 14 Mar 2010    Temat postu:

Hello Andrew, spox ustawienia mozna zmienic... ale nie o to mi chodzilo, po to ktos robi to w jezyku polskim zeby niektorym bylo latwiej, nie wiem grac.... itp itd, ja osobiscie wole wer. eng, tak jak i w etqw.

Nie wiem jak sie rozkreci BC2.. jak dla mnie narazie to.......Oczywiscie popykam od czasu do czasu, w celu zmiany kier. swojej oceny albo poglebienia jej:) Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

piffKO
Noobus Pospolitus




Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STHLM | Gdynia
Płeć: Typ

PostWysłany: Nie 20:16, 14 Mar 2010    Temat postu:

ello panowie!

CB ograniczylo uzbrojenie na pro modzie z prostego powodu [to samo na esl i innych profesjonalnych ligach]:
Nie da sie zorganizowac 12 osobowych klanow, gdzie wszyscy beda dostepni i dyspozycyjni.
Przy 4 osobowym skladzie latwiej jest ustawic druzyne i zostaje jeszcze rezerwa na wypadek typu "sewer has connection lost" ^____^
A przy 4 osobach uzycie calego arsenalu uniemozliwiloby calkowicie rozgrywke. Wystarczy dwoch ogarnietych w mechach i po grze.
W e-cry pod tym wzgledem panowala dyscyplina, na pare dni przed meczem sklad byl ustalony, do tego rezerwowi byli dostepni pod nr telefonu i gotowi w dniu meczu podjac walke w ciagu 3 min /przewaznie po 5min oczekiwania na przeciwnika , dostaje on walkowera/
Do tego sprobuj sobie wyobrazic wyjazd 12 osobowych klanow na takie imprezy LAN jak PGA /to chociaz jest w Polsce/ lub QuakeCon /USA-Dallas-Texas/, znajdz sponsora dla teamu 12 + menadzer no i koszty transportu sprzetu /quakecon to impreza najwazniejsza na swiecie i typu BOC-Bring your Own Computer/
Takze nie mam zludzen co do przyszlosci BFBC2 w serii PRO
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Andrew85
Klanowicz




Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Typ

PostWysłany: Nie 21:43, 14 Mar 2010    Temat postu:

Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego wszystkiego co napisałeś piffKO i zgadzam się z tym, dlatego napisałem że rozumiem CB. Mam tylko taki mały niedosyt takich większych bitew (np. 12 vs. 12) w dobrze skoordynowanych drużynach. Nie chcę tu zahaczać o temat imprez klanowych typu LAN czy PGA a o sponsoringu już nie wspominając. Dlatego wudaje mi się że najpopularniejsza gry sieciowe na turniejach FPS to chyba Counter Strike - nieskomplikowana, zwykła strzelanka z dobrym trybem drużynowym który do dziś jest powielany i modyfikowany. Nie wiem w ilu gra się na klanówkach w CS'a (chyba po 6 czy po 5) ale wydaje mi się że to właśnie ta gra wyznacza jakieś podstawowe zasady pro.

Mam nadzieje że mnie źle nie zrozumiałeś, chodziło mi oczywiście o marzenie żeby była możliwość kiedyś w jakiejś grze zagrania większej bitwy Smile
Co do zasad CB i na innych turniejach to rozumiem je i szanuje, wszystko po to żeby ustalić rozgrywkę fairplay oraz ułatwić ją innym - zbalansować.

Ja również patrze z optymizmem na przyszłość rozgrywek "Bad Company 2" Smile.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Alf.
Klanowicz




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Typ

PostWysłany: Nie 22:14, 14 Mar 2010    Temat postu:

"Przeglądarka" statystyk graczy BF2BC: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alf. dnia Nie 22:17, 14 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

piffKO
Noobus Pospolitus




Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: STHLM | Gdynia
Płeć: Typ

PostWysłany: Pon 18:20, 15 Mar 2010    Temat postu:

i takie wlasnie rzeczy zabijaja gry ;C znowu sie znajdzie cala masa statsiarzy co wola staty bic niz grac klanowki, czas = staty
straszne , myslaem ze tego zaoszczedza tej grze
cs i stary etek nie maja tego gow...a i gra w to tysiace ludzi, setki klanow.
zly nius


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Andrew85
Klanowicz




Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Typ

PostWysłany: Pon 20:01, 15 Mar 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o statystyki w grach to wydaje mi się że wszystko zależy od podejście gracz do samej gry. Chodzi mi tu o ludzi którzy grają dla samej przyjemności grania, a w statystykach sprawdzają swój postęp i informacje dot. własnych osiągnięć. Niestety, obawiam się że masz racje co do "całej masy statsiarzy", są niestety także tacy co grają dla samych statystyk, a czy czerpią przyjemność z samej gry? Tego nie wiem. Ja osobiście traktuję statystyki jako dodatek do gry by co jakiś czas sprawdzić jak mi idzie.

Nie jestem typem gracza "pro", nigdy nie byłem i już raczej takim nie będę Smile. Gry komputerowe traktuję jako hobby i jedno z zainteresowań, dlatego nie mam dużej wiedzy na tematy klanowe.

Pamiętam że najfajniejsze dla mnie statystyki były w takich grach jak "Quake 3 Arena" czy "Unreal Tournament" - TAB - wystarczyło wyświetlić listę graczy, liczyły się kille na danej mapie oraz ew. pkt.

Wracając do tematu "Battlefield: Bad Company 2" (już dłużej nie chcę robić offtopicu) to wydaje mi się że tu statystki nie będą przeszkadzać graczom pro. Dlaczego? Już śpieszę z wytłumaczeniem. W "Battlefield 2" są unlocki w systemie statystyk, pozwalają one odblokować nowe bronie ale raczej bez żadnych gadżetów. Podstawowy ekwipunek dla gracza jest wystarczający, ponieważ nie wszystkie bronie z unlocków są lepsze od podstawowych - pomijam już pisanie komu z czym się lepiej gra. W "Battlefiels 2142" oprócz nowych broni można także odblokować dodatkowe gadżety dla poszczególnych klas jak i bodajże wspólne.
Co podoba mi się w "Bad Company 2", to to iż podstawowe bronie są naprawdę całkiem niezłe, a późniejsze odblokowywane nie koniecznie silniejsze. Podam taki mały przykład że najlepszymi karabinami snajperskimi przez wielu graczy jest podstawowy M24 i ostatni M95. Oczywiście są wyjątki od tej reguły oraz kilka gadżetów ale myślę że i tak jest OK.

Wspomniałeś też że "Counter Strike" i "Wolfensten: Enemy Territory" nie mają statystyk (na jakimś głównym serwerze tylko takie jedno mapowe lub na kampanie) a gra w to dużo osób. To potwierdza jedną ważną rzeczy - że są to cholernie dobre gry. Wydaje mi się że oprócz braku statystyk bardzo dużym plusem jest bardzo prosta możliwość modyfikacji tych gier jak i samych configów dla graczy.

Pozdrawiam Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.loolclan.fora.pl Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 
Regulamin